آموزش متلب در فنی حرفه ای در تهران

آموزش متلب در فنی حرفه ای در تهران

متلب (MATLAB) یک نرم افزار قدرتمند برای محاسبات عددی، شبیه سازی و برنامه نویسی است که در زمینه های مختلف علمی و مهندسی از جمله ریاضیات، فیزیک، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، علوم کامپیوتر و هوافضا کاربرد گسترده ای دارد.

فنی و حرفه ای تهران به عنوان یکی از معتبرترین مراکز آموزشی کشور، دوره های آموزشی متنوعی را در زمینه های مختلف از جمله آموزش متلب برگزار می کند.

در این دوره ها، فراگیران با مبانی تئوری و عملی نرم افزار متلب آشنا شده و مهارت های لازم برای استفاده از این نرم افزار در حل مسائل مختلف علمی و مهندسی را کسب می کنند.

سرفصل های دوره آموزش متلب در فنی حرفه ای تهران

سرفصل های دوره آموزش متلب در فنی حرفه ای تهران به شرح زیر است:

  • آشنایی با محیط نرم افزار متلب
  • مبانی برنامه نویسی در متلب
  • متغیرها و انواع داده ها
  • عملگرها و دستورات کنترلی
  • توابع
  • آرایه ها و ماتریس ها
  • محاسبات ماتریسی
  • نمایشگرها و رسم نمودار
  • ورودی و خروجی داده ها
  • فایل های متنی
  • برنامه نویسی شیء گرا
  • رابط های کاربری گرافیکی (GUI)
  • کاربردهای متلب در حل مسائل مختلف

مزایای شرکت در دوره آموزش متلب در فنی حرفه ای تهران

شرکت در دوره آموزش متلب در فنی حرفه ای تهران، مزایای متعددی برای فراگیران به ارمغان می آورد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • آشنایی با یک نرم افزار قدرتمند و پرکاربرد در زمینه های علمی و مهندسی
  • کسب مهارت های لازم برای استفاده از متلب در حل مسائل مختلف
  • دریافت گواهی نامه معتبر از فنی حرفه ای تهران
  • امکان ارتقای سطح علمی و شغلی
  • ایجاد فرصت های جدید شغلی

مخاطبان دوره آموزش متلب در فنی حرفه ای تهران

دوره آموزش متلب در فنی حرفه ای تهران، برای افراد زیر مناسب است:

  • دانشجویان رشته های مختلف علمی و مهندسی
  • پژوهشگران و محققان
  • مهندسان و متخصصان
  • کلیه علاقمندان به یادگیری نرم افزار متلب

شرایط ثبت نام در دوره آموزش متلب در فنی حرفه ای تهران

برای ثبت نام در دوره آموزش متلب در فنی حرفه ای تهران، متقاضیان باید دارای مدرک دیپلم یا بالاتر باشند.

هزینه دوره آموزش متلب در فنی حرفه ای تهران

هزینه دوره آموزش متلب در فنی حرفه ای تهران، با توجه به نوع دوره و تعداد جلسات آن، متفاوت است.

آدرس و شماره تلفن فنی حرفه ای تهران

  • شماره تلفن: 02166564813

جمع بندی

نرم افزار متلب، ابزاری قدرتمند و پرکاربرد برای حل مسائل مختلف علمی و مهندسی است. دوره های آموزش متلب در فنی حرفه ای تهران، فرصتی عالی برای علاقه مندان به این نرم افزار است تا با مبانی تئوری و عملی آن آشنا شده و مهارت های لازم برای استفاده از آن را کسب کنند.

با شرکت در این دوره ها، می توانید سطح علمی و شغلی خود را ارتقا داده و از این نرم افزار در حل مسائل مختلف رشته تحصیلی یا شغلی خود استفاده کنید.

 

نرم افزار متلب

نرم افزار متلب یکی از جمله نرم افزارهای تخصصی و بسیار مفیدی است که بیشتر برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی و فنی طراحی و تعبیه گشته است. با توجه به اینکه کار کردن با این نرم افزار چندان ساده نیست؛ بایستی حتما در این زمینه آموزش های لازم دیده شود. در راستای آموزش نرم افزار متلب 2020 هر چقدر بتوان نکات ریز و دقیق آن را به خوبی فراگرفت، بهتر می توان از این نرم افزار کاربردی استفاده به عمل آورد. در زمینه آموزش نرم افزار متلب 2020 ویدئوهای آموزشی، تحقیقات مختلف و حتی کتاب های گوناگونی به رشته تحریر درآمده است و برخی از موسسات مختلف نیز کلاس های آموزش نرم افزار متلب را برای یادگیری دانشجویان و کلیه علاقه مندان به کارهای مهندسی و برنامه نویسی برگزار می کنند تا بتوانند از این طریق افراد علاقه مند به فراگیری آموزش نرم افزار متلب 2020 را از نکات و اطلاعات جامع و مفیدی بهره مند سازند. در ادامه ضمن آموزش نرم افزار متلب 2020 به معرفی این نرم افزار مفید و کارآمد خواهیم پرداخت.

نرم افزار متلب

معرفی کامل نرم افزار متلب 2020

پیش از آنکه به آموزش نرم افزار متلب 2020

بپردازیم، بهتر است در وهله نخست بیشتر با این نرم افزار و کاربرد آن آشنا گردیم. به همین منظور می توان گفت: متلب نرم افزاری اختصاصی برای کار برنامه نویسی و محاسبات عددی می باشد که عمده کاربرد این نرم افزار به دست توانمند جامعه مهندسین و افراد فنی صورت می پذیرد تا با استفاده از این برنامه مفید دیگر وقت خود را درگیر تعاریف توابع مختلف نکنند و به راحتی و البته پس از آموزش نرم افزار متلب 2020 بتوانند از الگوها و توابع از پیش تعریف شده در این نرم افزار به خوبی استفاده لازم را کرده تا در تمامی کارهای تخصصی خویش بتوانند از اطلاعات این نرم افزار و کار با آن بهره لازم را ببرند. نرم افزار متلب به واقع یک محیط بسیار مناسبی را در برابر شما برای کارهای برنامه نویسی قرار می دهد که بتوانید از این محیط استفاده به عمل آورید.
در خصوص معنای خود واژه متلب می توان آن را هم به معنای محیط محاسبات عددی و هم اصلا به معنای زبان برنامه نویسی مربوطه تعریف نمود. این نرم افزار یکی از نرم افزارهای بسیار قدرتمند جهانی است که در سراسر این گیتی در راستای محاسبات عددی از آن بیشترین بهره را می برند. محیط این برنامه به گونه ای تعبیه شده است که کار با معادله های ریاضی را برای مهندسین ساده انگاشته است. به عنوان مثال شما می توانید در متلب به راحتی با ماتریس کار کنید چرا که تمامی داده ها در این نرم افزار به شکل یک ماتریس ذخیره می گردند.

 

آموزش نرم افزار متلب 2020 به صورت تخصصی

 

حال که با نرم افزار متلب آشنا شده اید، در این بخش برآنیم تا با آموزش نرم افزار متلب 2020 در خدمت شما باشیم. نرم افزار متلب در دل خود بسیاری از توابع مورد نیاز را جای داده است. علاوه بر این توابع، یک برنامه نویس می تواند خود شخصاً توابع بسیار دیگری را در این نرم افزار تعریف کند. گروه های مختلف آموزشی: اعم از رشته های مهندسی برق، مکانیک، رایانه و… هر یک از آن ها می توانند در دوره های مختلف آموزشی، آموزش نرم افزار متلب 2020 را از صفر تا صد یاد گرفته تا بتوانند به صورت تخصصی از آن ها مدد بگیرند. نرم افزار نامبرده شده به شما یک سری امکانات قرار می دهد تا بتوانید با استفاده از این امکانات خاص در مصارف مختلف از جمله: ریاضیات، بازرگانی، کنترل شبکه های عصبی و به طور کلی تمامی کارهای فنی و مهندسی بیشترین استفاده را به عمل آورید. در آموزش نرم افزار متلب 2020 آموخته می شود که هر متغیر در برنامه متلب به عنوان یک ماتریس شناخته می شود که می توان از آن ها به خوبی بهره مند گشت.

ویژگی های نرم افزار متلب

عمده ویژگی های برجسته نرم افزار متلب

اگر خوب با آموزش نرم افزار متلب 2020 آشنا شده باشید، به خوبی با عمده ویژگی های آن آشنا خواهید شد. در این بخش سعی بر آن شده است تا با گوشه ای از این ویژگی های برجسته آشنا شویم. از جمله مهمترین این ویژگی ها که در آموزش نرم افزار متلب 2020 نیز آمده است؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- سطح فوق العاده بالای زبان این نرم افزار برای کلیه محاسبات عددی
2- محیطی بسیار مناسب برای داده ها و توابع مختلف
3- ابزاری بسیار مناسب برای حل کردن انواع مسئله ها و طراحی های مختلف
4- تجزیه و تحلیل انواع توابع و معادلات ریاضی کمک حال مهندسین جامعه
5- بهره مندی از توابع دو و سه بعدی
6- برنامه نویسی و توابع نویسی
ویژگی های نامبرده شده بخشی از جمله مشخصه های اصلی نرم افزار متلب 2020 می باشد که با آموزش و فراگیری نکات ضروری در آن می توان به این ویژگی ها دست یافت.
فراگیری نکات لازم پس از آموزش نرم افزار متلب 2020
پس از آنکه به طور کامل با آموزش نرم افزار متلب 2020 آشنا شدید؛ می توانید رفته رفته با پیشرفت در این نرم افزار حرفه ای شده و به ارائه برخی از نکات و آموزه های لازم در این خصوص دست یابید. از جمله این ویژگی های آموزش دیده شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- فراگیری الگوریتم و سایر معادله های ریاضی
2- شناخت عملکردهای مختلف در متلب
3- آشنایی با دستورات مختلف در نرم افزار نامبرده شده
4- فراگیری توابع کاربردی در حیطه کاری خویش
5- آموزش کامل ماتریس
6- ترسیم اشکال دوبعدی و سه بعدی با استفاده از نرم افزار
موارد یاد شده بخشی از آموزه هایی هستند که با آموزش نرم افزار متلب 2020 می توانید بدان ها دست یابید. بنابراین به طور کلی می توان گفت که نرم افزار متلب 2020 یکی از جامع ترین و بهترین نوع نرم افزارهایی به شمار می آید که می تواند کمک حال تمامی افرادی گردد که در رشته های ریاضی و برق و سایر شاخه های مربوطه مشغول به طراحی و کارهای فنی و مهندسی هستند تا به این منظور بتوانند راحت تر و سریع تر کارهای فنی و مهندسی خویش را به پیش برده تا بیشترین استفاده و بهره لازم را از آموزش نرم افزار متلب 2020 برده باشند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
نظرات

مقالات مرتبط

ثبت سفارش

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .