خدمات موسسه کنکور هورین

هر موسسه کنکور در یک یا چند زمینه مشخص خدماتی را به داوطلبان ورود به دانشگاه ارائه می‌دهد. برخی از موسسه‌های کنکور سی‌دی‌های آموزشی منتشر می‌کنند، برخی درزمینهٔ انتخاب رشته مشاوره می‌دهند، کلاس‌های آموزشی گروهی و عمومی و اردوهای مطالعاتی نوروزی برگزار می‌کنند و یا داوطلب را از سال‌های پیش از کنکور تا رسیدن به زمان آزمون و مرحله ورود به دانشگاه پشتیبانی می‌کنند و مشاوره تحصیلی ارائه می‌دهند. شاید معروف‌ترین آن‌ها مؤسساتی‌اند که کنکورهای آزمایشی برگزار می‌کنند و کلاس‌های آموزشی و رفع اشکال دارند.

اغلب مؤسسات کنکور تک‌بعدی نیستند و خدمات متنوعی را در راستانی پذیرش داوطلبان در کنکور ارائه می‌دهند.

اخیراً با شروع پذیرش بدون کنکور دانشگاه‌ها، مؤسساتی به وجود آمدند که داوطلبان را درزمینهٔ ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه یاری می‌کنند. هرچند که شاید به نظر ساده برسد این‌که فقط ثبت‌نام کنید و منتظر اعلام نتیجه از طرف دانشگاه بمانید، اما برای کسب بهترین نتیجه باید اطلاعاتی درزمینهٔ اینکه کدام رشته‌ها در کدام دانشگاه‌ها پذیرش دارند، با توجه به شرایط شما انتخاب کدام دانشگاه مناسب‌تر است و اساساً چه رشته‌هایی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرند داشته باشید.

گاهی دانشگاهی خاص برای رشته موردنظر شما پذیرش بدون کنکور دارد اما شما به دلایلی از آن بی‌اطلاعید. در چنین مواردی می‌توانید با مراجعه به موسساتی مانند هورین از خدمات پشتیبانی ثبت‌نام بدون کنکور آن موسسه بهره‌مند شوید.

هورین می‌تواند داوطلبان را در ورود بدون کنکور (صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) به دانشگاه‌های علمی کاربردی، غیرانتفاعی و مراکز بین الملل پیام نور یاری رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدماتی که در هریک از این دانشگاه‌ها ارائه می‌شود به لینک‌های زیر مراجعه نمایید:

ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت‌نام بدون کنکور مراکز بین‌الملل پیام نور

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
نظرات

مقالات مرتبط

ثبت سفارش

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .