دانلود رایگان نرم افزار ETABS

نرم افزار ETABS (ایتبز) یکی از نرم‌افزارهای مهم در رشته مهندسی عمران است. با توجه به اهمیت این نرم افزار برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، در این مطلب نخست این نرم افزار معرفی شده و سپس لینک دانلود رایگان نرم افزار ETABS ارائه شده است.

معرفی نرم افزار ETABS

نرم افزار ETABS (ایتبز) یک برنامه تحلیلی و طراحی بسیار کارآمد در ساختمان‌سازی است. با کمک این نرم افزار بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین مدل‌های ساختمانی مدیریت می‌شود. این نرم افزار در سراسر جهان توسط طراحان، مهندسان و معماران شهری استفاده شده و یکی از محبوب‌ترین ابزارهای طراحی شهری است که در صنعت ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. با کمک نرم‌افزار ETABS دیگر لازم نیست مهندسان زمان زیادی را صرف انجام محاسبات دستی کنند.

لینک دانلود رایگان نرم افزار ETABS

برای دانلود رایگان نرم افزار 9.7.3 ETABS روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک دانلود رایگان نرم افزار   9.7.3   ETABS

توجه کنید که حجم این نرم افزار 97.23 مگابایت است. برای نصب این نرم افزار شما نیاز به کرک نمودن این برنامه دارید. در ادامه لینک دانلود رایگان کرک سالم نرم افزار 9.7.3 ETABS ارائه شده است. توجه کنید که حجم این کرک 10 مگابایت است.

لینک دانلود رایگان کرک سالم نرم افزار 9.7.3 ETABS

برای نصب نرم افزار ETABS (ایتبز) نخست نرم افزار 9.7.3   ETABSرا دانلود و نصب کرده ولی اجرا نکنید. سپس فایل زیپ کرک را از حالت زیپ خارج کرده (یعنی کلیک راست کرده و گزینه Extract here را انتخاب کنید) و پوشه کرک را در پوشه‌ای که نرم افزار را دانلود کرده‌اید، کپی و جایگزین کنید. حال شما می‌توانید این نرم افزار را استفاده کنید.

لینک‌های مفید دیگر را نیز مطالعه کنید:
چگونه مقاله isi بنویسیم؟
نحوه تبدیل پایان نامه به کتاب
نحوه دانلود رایگان مقاله
نحوه دانلود رایگان متن کامل پایان نامه
نحوه دانلود رایگان کتاب

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
نظرات

مقالات مرتبط

ثبت سفارش

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .