دوره آموزش نرم افزار adams با آخرین نسخه منتشرشده

دوره آموزش نرم افزار adams برای رشته‌های مختلف مهندسی زیر کاربردی است:

  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی رباتیک
  • مهندسی کنترل
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی عمران

تولیدکنندگان محصولات اغلب در درک عملکرد واقعی سیستم تا لحظه آخر در روند طراحی تلاش می‌کنند. زیر سیستم‌های مکانیکی، الکتریکی و سایر موارد در برابر الزامات خاص آن‌ها در فرآیند مهندسی سیستم تأیید می‌شوند، اما آزمایش و اعتبارسنجی کامل سیستم دیر انجام می‌شود و منجر به تغییراتی در طراحی و دوباره‌کاری می‌شود. این مراحل ریسک و هزینه را نسبت به مراحل اولیه افزایش می‌دهد.

کارایی نرم افزار adams

Adams به عنوان معروف‌ترین و پرکاربردترین نرم افزار Multibody Dynamics (MBD) در جهان، کارایی مهندسی را بهبود می‌بخشد و با ایجاد اعتبار سنجی اولیه طراحی سطح سیستم، هزینه‌های توسعه محصول را کاهش می‌دهد.

مهندسان می‌توانند تعامل پیچیده بین رشته‌ها از جمله حرکت، ساختارها، فعال سازی و کنترل‌ها را برای بهینه سازی بهتر طرح‌های محصول برای عملکرد، ایمنی و راحتی ارزیابی و مدیریت کنند. در کنار قابلیت‌های تحلیل گسترده، آدامز برای استفاده از محیط‌های محاسباتی با کارایی بالا، برای مشکلات در مقیاس بزرگ بهینه شده است.

مزیت‌های نرم افزار adams

مزیت‌های بسیاری برای این نرم افزار شناخته شده است که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

مدل سازی

رابط بصری به سبک روبان و مرورگر مدل، ایجاد مدل‌های کامل و دقیق مکانیکی را حتی برای کاربران تازه کار آسان می‌کند. یک بسته اصلی (Adams / View, Adams / Solver, and Adams / PostProcessor) به شما امکان می‌دهد هندسه را از اکثر سیستم‌های اصلی CAD وارد کنید یا از ابتدا صحیح مدل مکانیکی سیستم مکانیکی را بسازید.

شما یک سیستم نظیر آنچه در واقعیت می‌خواهید بسازید خواهید ساخت. شما از طریق خلق آن‌ها یا متصل کردن قطعات مختلف و هدایت آن‌ها با ژنراتورها و نیروها می‌توانید به ایده آل خود دست یابید. همچنین می‌توانید خصوصیات پارامتری مدل adams مورد نظر خود را بدهید و مجموعه‌ای از شبیه سازی های پارامتری را برای مطالعه حساسیت‌های طراحی آغاز کنید.

شبیه سازی سیستم مکانیکی چند رشته‌ای

با وجود قابلیت‌هایی مانند صادرات Adams2Nastran و ViewFlex، آدامز ادغام دو جهته با MSC Nastran را فراهم می‌کند که امکان استفاده مجدد از مدل‌های معتبر Adams در Nastran را برای انجام تجزیه و تحلیل پاسخ معین و فرکانس فراهم می‌کند. آدامز / مکاترونیک با پیوند دینامیکی یک کتابخانه سیستم خارجی از یک برنامه کنترل مانند Easy5 و MATLAB، به راحتی سیستم‌های کنترل را در مدل‌های مکانیکی قرار می‌دهد.

پارامترهای سیستم کنترل را می‌توان به سرعت برای ارزیابی تنظیم و در یک مطالعه طراحی برای بهینه سازی همزمان سیستم کنترل و سیستم مکانیکی گنجانده شده است.

کنترل ادغام با سطح پیچیدگی متفاوت

Adams / Mechatronic افزونه‌ای برای آدامز است که می‌تواند برای به راحتی سیستم‌های کنترل در مدل‌های مکانیکی استفاده شود. آدامز / مکاترونیک بر اساس عملکرد Adams / Control توسعه یافته است و شامل عناصر مدل سازی است که اطلاعات را به سیستم کنترل به / از آن‌ها منتقل می‌کند.

به عنوان مثال، با استفاده از Adams / Mechatronic در Adams / Car، می‌توانید به سرعت مونتاژ سیستم‌های وسیله نقلیه از جمله سیستم‌های کنترل را ایجاد کرده و سپس آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنید تا عملکرد و رفتار آن‌ها را بفهمید.

آسان شدن تجزیه و تحلیل لرزش

با استفاده از Adams / Vibration، مهندسان آزمایش‌های بدنی را در دستگاه‌های shaker با نمونه‌های اولیه مجازی جایگزین می‌کنند. نویز، لرزش و سختی(NVH) از عوامل مهم در عملکرد بسیاری از طرح‌های مکانیکی هستند اما طراحی برای NVH بهینه می‌تواند مشکل باشد. Adams / Vibration به مهندسان این امکان را می‌دهد تا ارتعاش اجباری سیستم‌های مکانیکی را با استفاده از تجزیه و تحلیل دامنه فرکانس به راحتی مطالعه کنند.

بهبود تجزیه و تحلیل دوام کیفیت محصول

 آزمایش دوام یک جنبه اساسی در توسعه محصول است و موضوعات کشف شده در اواخر چرخه توسعه منجر به تأخیر در پروژه و غلبه بر بودجه می‌شود. از این بدتر، خرابی‌های در حین استفاده منجر به نارضایتی مشتریان، مشکلات ایمنی و هزینه‌های گارانتی می‌شود.

آدامز / دوام به مهندسان این امکان را می‌دهد تا استرس، فشار یا عمر اجزای موجود در سیستم‌های مکانیکی را ارزیابی کنند تا محصولات بادوام شوند. دسترسی مستقیم به داده‌های تست فیزیکی در قالب‌های پرونده استاندارد صنعتی، به مهندسان این امکان را می‌دهد تا از داده‌های بارگیری شده در طول آزمایشات استفاده کنند و به راحتی با نتایج شبیه سازی و آزمایش ارتباط برقرار کنند.

طراحی و آزمایش وسایل نقلیه

Adams / Mechatronic افزونه‌ای برای آدامز است که می‌تواند برای به راحتی سیستم‌های کنترل در مدل‌های مکانیکی استفاده شود. آدامز / مکاترونیک بر اساس عملکرد Adams / Control توسعه یافته است و شامل عناصر مدل سازی است که اطلاعات را به/از سیستم کنترل منتقل می‌کند.

آدامز / ماشین آلات برای کاربرد ماشین آلات

adams / Machinery یک راه حل جدید نرم افزاری adams است که به یک تولید کننده ماشین آلات امکان ساخت نمونه‌های اولیه مجازی کاربردی از قطعات و سیستم‌های ماشین آلات خود را در اوایل چرخه طراحی می‌دهد، بنابراین می‌توانند قبل از ساخت یک نمونه اولیه فیزیکی، یک سری تست‌های مجازی را انجام دهند.

چرا دوره آموزش نرم افزار adams در هورین؟

ما در دوره آموزش نرم افزار adams در هورین آخرین نسخه این نرم افزار کاربردی را به شما مهندسین عزیز آموزش خواهیم داد. موسسه هورین در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف نظیر آباکوس، ایتبس و … اقدام به برگزاری دوره آموزش نرم افزار adams نیز نموده است. در این دوره، آخرین نسخه adams به همراه انواع افزونه‌های آن تدریس می‌شود.

موسسه هورین با سال‌ها تجربه در زمینه برگزاری دوره های مختلف نرم افزاری آمادگی خود را برای تدریس نرم افزار adams به شما مهندسین عزیز اعلام می‌دارد. به خصوص اگر شما مهندس عزیز قصد مهاجرت به خارج از کشور یا دریافت ویزای کار را داشته باشید، داشتن مدرک بین المللی دوره‌های آموزشی برای شما یک امتیاز بزرگ به حساب می‌آید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
نظرات

مقالات مرتبط

ثبت سفارش

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .