ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی

با ایجاد امکان ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه، دانشگاه غیرانتفاعی نیز شروع به پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف کرده است. ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه‌ها به‌خصوص برای افرادی که مدت زیادی است از تحصیلات فاصله داشته‌اند و اکنون تصمیم به ادامه تحصیل گرفته‌اند یا افراد شاغل و مادران که فرصت کافی برای مطالعه و شرکت در کنکور ندارند، روش بسیار مناسبی است.

شما با ثبت‌نام دانشگاه بدون کنکور، تا حد خیلی زیادی در وقت و هزینه صرفه‌جویی خواهید کرد؛ چراکه نیازی نیست برای شرکت در کلاس‌های کنکور و خصوصی و مطالعه دروس، وقت و سرمایه خود را مصرف کنید و به‌راحتی به دانشگاه راه خواهید یافت.

دانشگاه غیرانتفاعی اول به خاطر رشته‌های متنوعی که به‌صورت بدون کنکور به دانشجویان ارائه می‌دهد و به‌این‌ترتیب دامنه انتخاب وسیعی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و بعد هم به خاطر امکان ثبت‌نام بدون کنکور در مقاطع مختلف دانشگاهی اعم از کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری توجه بسیاری از داوطلبان ورود به دانشگاه را به خود جلب نموده است.

اما باوجوداین همه مزیت، در بسیاری از موارد داوطلبان از زمان ثبت‌نام دانشگاه بدون کنکور و یا شرایط آن اطلاع ندارند و یا به دلیل ناآگاهی از موقعیت‌های مختلفی که در دانشگاه‌ها برای دانشجویان با شرایط خاص موجود است از ادامه تحصیل بازمی‌مانند. در اینجا نیاز به فردی دارند که نسبت به قوانین ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور واقف بوده، بتواند ایشان را با توجه به شرایط خاص خودش برای ادامه تحصیل یاری کند.

آموزشگاه هورین اطلاعات خود را در این زمینه مستقیماً از مشاوران دانشگاه غیرانتفاعی دریافت کرده و می‌تواند کلیه عزیزانی را که قصد ثبت‌نام در دانشگاه دارند در زمینه روش‌های ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی یاری کند.

در حال حاضر هورین برای ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد آماده خدمت‌رسانی و ارائه مشاوره به داوطلبان عزیز است.

درصورتی‌که برای ثبت‌نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور از طریق آموزشگاه فنی و حرفه ای هورین اقدام کنید، پذیرش شما در دانشگاه از سوی موسسه تضمین خواهد شد.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
نظرات

مقالات مرتبط

ثبت سفارش

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .