ثبت نام شده: 0 دانش‌آموز

ساعات کاری

شنبه 9:30 صبح - 5:00 بعد از ظهر
یکشنبه 9:30 صبح - 5:00 بعد از ظهر
دوشنبه 9:30 صبح - 5:00 بعد از ظهر
سه شنبه 9:30 صبح - 5:00 بعد از ظهر
چهارشنبه 9:30 صبح - 5:00 بعد از ظهر
پنج شنبه بسته شده
جمعه بسته شده
دوره آموزشی پایان نامه نویسی

برای موفقیت در نگارش پایان نامه، لازم است اطلاعات کافی از ساختار پایان نامه و نحوه نگارش تک‌تک بخش‌های پایان نامه داشته باشید. اگر شما دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و یا دکترا بوده و می‌خواهید پایان نامه و تز دکترای خود را بنویسید، توصیه ما به شما این است که در کلاس آموزش پایان نامه نویسی موسسه هورین شرکت کنید. در کلاس‌های آموزش پایان نامه نویسی که توسط اساتید مجرب هورین برگزار می‌شود، موارد زیر به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود:

·        ساختار پایان نامه در رشته‌های مختلف

یکی از مشکلات اصلی دانشجویان، عدم آشنایی آن‌ها با نحوه پیدا کردن موضوع و ساختار پایان نامه است. اساتید مجرب موسسه هورین در کلاس‌های آموزش پایان نامه نویسی، از صفر تا صد نگارش پایان نامه شامل پیدا کردن موضوع و نحوه نوشتن فصل‌های مختلف پایان نامه را به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهند.

·        نحوه جستجوی مقالات معتبر در ژورنال‌های معتبر داخلی و خارجی

نحوه پیدا کردن مقاله بیس، نحوه سرچ کردن مقالات معتبر در ژورنال‌های معتبر داخلی و خارجی، نحوه مطالعه سریع مقالات مرتبط با مقاله بیس، نکته برداری از منابع علمی از جمله مهارت‌های اصلی برای موفقیت در نگارش پایان نامه است. با یادگیری این مهارت‌ها شما می‌توانید به‌تنهایی پایان نامه خود را بنویسید.

·        نحوه مدیریت زمان

مدیریت زمان یکی از مهارت‌های ضروری در فرآیند نگارش پایان نامه است که به دانشجو کمک می‌کند تا بتواند بدون هیچ استرسی و در بازه زمانی مشخص، بدون نیاز به تمدید سنوات تحصیلی و پرداخت هزینه اضافی، پایان نامه خود را با موفقیت بنویسید.

·        ویرایش پایان نامه

در کلاس‌های آموزش پایان نامه نویسی، نرم‌افزارهایی به شما معرفی خواهد شد که با کاربرد آن نرم‌افزارها بتوانید خودتان متن فارسی و انگلیسی پایان نامه خود را ویرایش کنید. یادگیری نحوه به‌کارگیری این نرم‌افزارها به شما کمک خواهد کرد تا متن مقاله و هر نوشته علمی را که در مقاطع بعدی می‌نویسید را بتوانید ویرایش کنید.

·        رفرنس نویسی با EndNote

سبک رفرنس نویسی دانشگاه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است و شما باید در زمان نگارش پایان‌نامه‌ حتماً چک کنید که دانشگاه شما چه سبک از رفرنس نویسی را قبول دارد. توجه کنید که رفرنس نویسی یکی از مشکلات جدی دانشجویان در فرآیند نگارش پایان نامه است. در کلاس آموزشی برگزار شده در موسسه هورین، سبک رفرنس نویسی همه دانشگاه‌ها و نحوه استفاده از نرم‌افزارهای مختلف رفرنس نویسی ( مانند EndNote، Mendeley ، Zotero و Word) به متقاضیان آموزش داده می‌شود.

برای اطلاع از زمان‌های برگزاری کلاس آموزش پایان نامه نویسی موسسه هورین فرم انتهای صفحه را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند. توجه کنید که در موسسه هورین کلاس‌های آموزش پروپوزال نویسی و پایان نامه نویسی و کارگاه‌های مقاله نویسی هم به‌صورت خصوصی و هم به‌صورت گروهی برگزار می‌شود. اگر محدودیت زمانی داشته و قادر به شرکت در کلاس‌های حضوری نیستید، شما می‌توانید در کلاس‌های غیرحضوری موسسه هورین شرکت کنید.

 

این دوره شامل 7 جلسه می باشد.

پیش نمایش 1:

 

پیش نمایش 2:

 

پیش نمایش 3:

 

پیش نمایش 4:

 

پیش نمایش 5:

 

پیش نمایش 6:

 

پیش نمایش 7:

 

 

 

بلافاصله بعد از پرداخت، لینک دانلود کامل دوره فعال می شود.

اولین دیدگاه را ثبت کنید.

لطفا, وارد اکانت کاربری شوید تا بتوانید نظر خود را درباره ی دوره ی آموزشی بنویسید
Layer 1